Osman

Osman
@Ylmzosman
Karanlıktan korkuyorum patron, lütfen ışığı kapatma.
Belki de insan en çok kendini özler.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kavuştuğumuzda ayrılmıştık, bu kesindi.
Son pişmanlık neye yarar? Her şeyin bedeli var. (Iyi veya kötü hepimiz bir şeylerin bedelini ödüyoruz. Suçunuzun olup olmadığını sormuyorlar ki en tuhafı suçu ilgisi olmayanlar en ağır bedelleri yaşarlar.)
Görmedim sevdiğimi ağlasam ayıp midur?
Müzik
Savaşmak yerine anlasak, sakinleşsek. Habire geleceği ya da geçmişi düşünmeden, geleceğe yatırım için savaşıp geçmişin kayıpları için intikam naraları atmasak, sadece anı yaşasak. Cennet böle bi yer olmalı. Sadece o anın var olduğu bi yer ya da an.