Annesini kaybeden bir genç adam, gözünden akmayan bir damla yaş, alelade bir cinayet işlemesine rağmen hiç duymadığı pişmanlık ve idama gidene kadar koruduğu hissizlik. Garipesenecek duygusuzluğuyla beni fazlaca şaşırttı. Gözümde sürekli her şeye omuz silken bir adam canlandı. Her şey olsa da olur olmasa da sanki. Çok garip. Hem topluma hem kendine yabancı gibi.