Pembe fili düşünmeyelim diye yazılmış ama kitap boyunca pembe fil düşündüren bir kitap :D
Psikoloji adına doğrular ve yanlışlardan bahsedip, kendinizi test etmeniz için etkinlikler barındırıyor.
Kendi yaşadığı panik atak hallerinden çıkarımlarla yönlendirmeler veren bir yazar var karşımızda.
Stres yönetiminden bahsediliyor ama ben okurken nedense stres oldum bir süre sonra :[]
Çok mu takıntılı anlatım vardı çok mu tekrar etmişti emin değilim.
Akıcıydı, eğlenceli de ilerledi ama işe yarar mı etkili mi derseniz, tartışılır..