Ben bunları yaptım, çünkü âşıktım ben. Yani vurulmuştum. Ölüyordum
aşkımdan.
Bunun üzerine kim bana ne diyebilir ha?
....
Bu aşk için ben cehennemde yanmaya hazırım.
Ya sen?”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
…okul dediğin sabah 10’dan öğleden sonra 5’e kadar açık olmalı. Matematik, fizik, kimya, biyoloji gereksiz ve sıkıcı. Ya kaldırılsın ya da isteyen gidip öğrensin. Öğrenci istediği saatte gelsin, istediği derse girsin, hava soğuksa okula gitmesin...