Özlem D

" Bizi gülmek kurtaracak, biliyorsam bir bunu biliyorum, başka da bir şey bilmiyorum Osman."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Birlik ve beraberliğe en çok ihtiyaç duyduğum bu günlerde de yine kitaplara sığınıyorum. "
" Kafam sürekli su alan bin tonluk bir kuru yük gemisi."
" Esasen yalnızlıkla bir problemim yok yani, ben sensizliği pek sevmiyorum."
" Dinlediğim şarkı “Neydi bir arada tutan şey ikimizi?” diye soruyor. “Mezon Alan Teorisi” diye cevap veriyorum. Romantizm pek bana göre değil Osman, olmuyor, yapamıyorum. "