Özlem D

" Ölülerin seslerini diriler duymaz; tıpkı dünyada gerçekten yaşayanların kendilerini yaşıyor sananların seslerini duymadıkları gibi.."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Küçük bir hata, geri kalanı iyi olan bir şeyi bozamaz. "
" Dünyanın öyle bir yerine, öyle bir zamanına gelmişiz ki, yaşasan yaşanmaz, ölsen ölünmez. "
" Ama bu da çok zahmetli geliyor ve ne kadar umutsuz olursam olayım, bu dünyadan son bir söz söylemeden ayrılma fikri içime sinmiyor."
Sayfa 300
" Yüzü öyle şefkatli ki kendimi ahlaken çürümüş hissediyorum. "
Sayfa 118