Demem o ki, ben şimdi sana kalk gel demem.
Beklerim hep ama gel demem.
Diyemem.
Çünkü öyle öğrendim.
Canım çok yanıyor şu an
Eğer gelirsen, sarılırsan bana, yapıştırırsan kafamı göğsüne, ortalığı ayağa kaldırırcasına ağlarım.
Ama gel demem.
Diyemem
Öyle öğrendim çünkü
Öyle büyüdüm.
Gelmezsen işi vardır derim
Çünkü bilirim
Sevdiğim bütün kadınların hep, hep çok işi oldu çünkü
Bir şey demem o yüzden.
Oturur beklerim
Gelirsen ne iyi edersin
Gelmezsen bir şey demem
Beklerim...
-Ali LİDAR-