Kendi iç dünyamıza doğru bir yolculuk. İçinde çok enteresan ve güzel bilimsel
bilgiler olan bir kitap. Herkes okumalı diye düşünüyorum. Bakterilerin hayatımızdaki önemi. Hatta beynimizle neredeyse aynı oranda bizi yönettiği.
Kısa net tarihi bilgilerimizi hatırlatan tam bir özet olmuş. Akıcı dille anlatılmış.Bir kez daha Mustafa Kemal ve ekibine minnettar hissedeceğiniz,tüm milli duygularınızı kabartacak bir kitap olmuş. Emeği geçenlere saygıyla..