İnsan iyilikle kötülüğü ayırt edemeyeceği için yaşayamazmış derler. Bu kadar pahalıya patlayan iyilik ve kötülüğün canı cehenneme. Bir yavrucağın ‘’Tanrısı’na’’ döktüğü gözyaşları dünyanın bütün bilgisine bedeldir. Büyüklerin acılarını hesaba katmıyorum, onlar elma yemiş ;cehenneme kadar yolları var…