“Gül” Seyr i Aşk “

“Gül” Seyr i Aşk “
Seyr-i Aşk öyle bir yolculuktur ki aşk yolunda her adım hiçliğe atılır .
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kadınlar biraz böyledir ya! En çok kendilerini suçlamayı severler İşi esmeyen rüzgâra Beklendiği halde bir türlü yağmayan yagmura Çalınmayan kapıya Vakitsiz giden yolcuya dayandığında kendi paylarını arayıp dururlar ağır aksak giden her işin ardında .
Seçilmişliğin sınanmışlıkla da güçlü bir irtibatı vardı “sınamadan seçmezler kimseyi “ der acıyla gülerdi…
Kitap okuyun mutlu olun… olumsuz dünyada olumlu olmayı ogrenıriz ınsallah
Kimsenın benim için çok iyi insan demesi gibi bir gayretim yok . Ben iyi olana iyi , kötü olana kötüyüm diye ne çok demek ısterdim :) Malesefki saflığımızdan herkese ıyıyız …😂