Tamam sustum ama yazacağım.Çünkü yine bende sendeki kadına koşan çocuğu gördüm.Seni anlatmıştım daha hiç tanışmadığımız defterlerimde; ne zaman oraya gelsem aynı türküyü söylüyorum; "Yine ben sardım yaralarını" diye biten bir dokunuşu....
Tamam sustum. Ama, ten kendini sadece ve sadece okuyarak anlatır.Şimdi nefes al.