yumi

Spoiler içerir
5/10
·736 syf.··
2025 8. kitabı
·
47 günde okudu
·
Okunma: 23 Ağustos 2025 20:21
Öncelikle kitap gereksiz uzundu. Tamam, uzun bir aradan sonra kitap çıktı ve yazarın önceki kitaplarda olan şeyleri hatırlatmasını anlayabilirim bu yüzden. Ama yazar aynı şeyleri o kadar çok tekrarlamış ki bir noktadan sonra yeter be dedim. Yeterince geçmişe götürdün bizi yeter artık hatırlatıp durma da hikayeyi okuyalım dedim içimden sürekli. Bunun dışında bazı kısımlarda fazla gereksiz betimleme vardı. Zaten sürekli aynı şeyleri tekrarlıyor bir de üstüne sık sık betimleme yapması aşırı bunaltmış kitabı. Kitap genel olarak hayal kırıklığıydı. Tanrıçaların bu kitaba damga vurmasını bekleyip durdum. Çünkü önceki kitaplardan beri tanrıçalar o kadar heybetli ve korkulması gereken tipler olarak anlatılmıştı ki insan ister istemez beklentiye giriyor. Yani koskoca Lilith geldi ve hiçbir şey olmadı. Sürekli birileri bir şeyler vadediyor ama hiçbir halt olduğu yok. Herkes sürekli laf dalaşında. Tanrıçalar bile. Ben açıkçası düelloları bekleyip durdum. Çünkü neredeyse birkaç sayfada bir düello muhabbeti dönüp duruyordu ama sonuç olarak yine bomboş bir beklentiye soktu. Asla tatmin eden bir şey yoktu. Bunun dışında Nova karakterinin sürekli dışlanmış kişiyim modunda takılması, deliyim deyip durması çok ergence. İlk kitaptan beri aynı şey dönüyordu zaten. Nova deliyim deyip duruyor ama yaptığı hiçbir şey yok. Neden delisin sen? Ne yaptın? Zaten varissin, doğuştan güçlüsün, bir de üstüne bu kitapta bir tanrıçanın çocuğu olduğunu öğrendik. Gücüne güç katmış oldu yani. Güç konusunda diğerlerinden bir ayrıcalığı var ve biz iki kitaptır Nova'nın cahilce, düşünmeden hareket etmesi yüzünden çıkan kaosu okuyoruz. Bu kitapta da aynı şey oldu. Kız haltları yiyor yiyor sonra kendine bakmadan çevresini suçluyor. Sonra da beni neden dışladılar psikolojisinde melankolik satırları okuyoruz
Deliler ve CellatlarN. G. Kabal · Dex Yayınevi · 20242,316 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
1/10
·304 syf.··
2024 10. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 20 Ağustos 2024 17:21
*Spoiler içerir* Öncelikle şunu söylemeliyim ki kitap fiyatları bu kadar pahalıyken alacağınız kitap bu olmasın. Çünkü asla verdiğiniz paraya değmiyor. Alacaksanız da sinir krizi geçirmeye hazırlıklı olun. Collen Hoover'ı Verity kitabı ile tanımış ve ne kadar sevdiğimden burada bahsetmiştim. Ama bu kitap beni tamamen hayal kırıklığına uğrattı. Bir daha kolay kolay Collen Hoover'ı, en azından onun yazdığı aşk kitaplarını almayacağımı bana öğretti. Kitabı almama neden olan şey konusuydu. Çünkü yazar kitaptaki itiraf notların gerçek hayat hikayelerinden almış. Ve sanırım kitabın tek iyi yanı da buydu. Auburn'ün bir çocuğu var. 16 yaşında hamile kalmış ve çocuğun babası olan Adam'da kanserden ölmüş. Velayeti de Adam'ın annesi Lydia'ya kalmış. Lydia ve Auburn arasındaki anlaşmayla velayet konusu böyle oluyor tabii. Fakat Lydia zamanla bu anlaşmalarının dışına çıkıyor ve Auburn'ün çocuğuyla görüşmesine bazı engeller koymaya başlıyor. Bir de Tyler adında polis olan bir karakterimiz var. Bu da Adam'ın kardeşi, yani bebeğin amcası ve Auburn'ü seviyor. Fakat bu sevgi değil, resmen saplantıydı. Kitap boyunca sürekli Auburn'ü zorladı, bazı sahnelerde şiddet uyguladı, baskılayıcı hareketleriyle onu rahatsız edip tecavüz etmeye kalkıştı. Bunların hepsini de Auburn'ü en zayıf yanını kullanarak, yani çocuğunun ismini kullanarak yaptı. Beni en çok sinirlendiren şey Auburn'ün asla buna karşı çıkmaması oldu. Çocuğu için bunlara katlandığını söyleyip durdu ama buna katlanmasına o kadar gerek yoktu ki... Tyler'a neden karşılık verdi, ona tecavüz girişiminde bulunmasına rağmen onu neden savundu hiç anlam veremedim. Sinir krizi geçirdiğim kısımlardan biri. (syf 252 / Tyler ve Auburn arasında geçen konuşma) "Ufak kardeşimi on beş yaşındayken becerebiliyorsun ama yetişkin olarak beni
İtirafColleen Hoover · Epsilon Yayınevi · 20221,004 okunma
10/10
·314 syf.··
2024 2. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 11 Şubat 2024 01:52
Uzun zaman sonra okuduğum en iyi gerilim romanıydı. Arka kapak konuyu gayet güzel anlatıyor. Psikopatlık bir kitap olsaydı bunu örnek gösterirdim, özellikle de otobiyografi kısımlarını. Kitapta kusursuz karakter diye bir şey yok. Okurken hiçbir karakteri tam olarak sevemedim ve bence bu yanı kitabı daha da güzelleştirip gerçekçi kılmış. Sonunu ise yazar ucu açık bırakıyor. Olanların gerçek olup olmadığına siz karar veriyorsunuz. Ben olanların gerçek olduğunu düşünen taraftayım. Okurken gerildiğim birçok kısım oldu ve sürükleyiciydi. Collen Hoover'dan okuduğum ilk kitaptı, kesinlikle iyi iş çıkarmış 10/10
VerityColleen Hoover · Independently Published · 20186,9bin okunma