Kitabın gerçeğini bulamasam da pdf ten okumak başlamak bu güne nasip oldu bu kitaba vesile olan guzel insanın söylediği gibi "Ben kullarimin zannı üzereyim".İnsanların diline sahip çıkması ,hep güzeli anması dilemesi ,kendine değer verip.guzeli çağırması gerektiğini hatırlattı bana kendisine cok teşekkür ederim. Rabbım herkesi dil belasından ve nefsinden korusun inşallah.