Yusuf️

Yusuf️
@Yusf74
Ben de kendimi hoşgörüyle karşılamak istiyorum albayım. Uğraştıkça daha derin bir bataklığa gömüldüğümü hissediyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan bazı güçlüklerden, ancak onları unutmak suretiyle kurtulabiliyor albayım.
Yukarıda Allah var, dedim. Var mı? Var tabii. İnandılar mı? Allaha mı? Hayır sana.
Işık mı azdı? Yoksa insan aynı parlaklıkla görmüyor mu kafasından geçenleri?