"Hepimiz etten ve kemikten ibaretiz. Hepimiz aynı evrensel kaynaktan geliyoruz. Ancak yalnızca var olmak dışında bir şeyler yapanlar , insanı potansiyellerinin ateşini canlı tutanlar ve yaşamın büyülü dansının zevkini çıkaranlar sıradan yaşamları olan bizlerden farklı şeyler yapıyorlar.Yaptıkları bu şeyler arasında en önemlisi , dünyalarındaki her şeye karşı pozitif bir bakış açısı benimsemektir. "
"Nesnel gerçeklik veya 'gerçek dünya ' diye bir şey yok .Hiçbir şey mutlak değil . En büyük düşmanının yüzü en iyi arkadaşının yüzü olabilir. Birine trajedi olarak görünen bir hadise bir başkasına sınırsız fırsat sunabilir. Hep neşeli ve iyimser olan insanları sürekli bedbaht olanlardan ayıran şey, yaşam koşullarının nasıl yorumlandığı ve işleme tabi tutulduğudur."