Kardeşim, sözü tam çerçevesi içinde anlarsanız, yaşanılan hakikati anlattığını görürsünüz. Biyolojik olarak, kadının rahmi, erkeğin üreme hücresini ektiği bir tarla değil mi? Siz böyle bir rahime ekilerek doğmadınız mı? Elbette ki siz de bu kanuna tabi olarak dünyaya geldiniz. O ayetin Arapçasında "hars" tabiri kullanılır. Hars, Arapçada kültür, medeniyet, ekin anlamlarına da gelir. Kadının sadece rahmi değil, zihni, kalbi, ruhu da bir tarladır. Bu tarlalara dediğiniz gibi uygulanan bir şiddet, ancak zakkum tohumları ekmek demektir. Hz. Peygamber hiç bir eşine şiddet uygulamamış, onların dengesiz duygusallıklarını gülümseyerek karşılamış ve sabretmiştir. Araştırırsanız çok rahat bulabilirsiniz. Allah'ın istediği ideal modeli sergilemiştir. Türk, Arap, Kürt ve benzeri toplumların katı ve kötü gelenekleri İslam'ın malı değildir. İslam hukukuna göre kadın çocuğunu emzirmek zorunda değildir; emzirirse buna mukabil eşinden ücret alma hakkı vardır. Miras safhasında, eşinin mirasından 1/4 alabilir. Oğlu vefat etse ondan hak alabilir. Modern hukuk eşi ve çocuğu olan biri öldüğünde annesi hayatta olsa da miras vermez. İyice araştırdıktan sonra her şey yerine oturur. Şu anki tavrınız yetersiz bilgiden kaynaklanıyor. Normaldir. Fakat öğrenmemekte ısrar, hatada ısrar gibidir.