Yusuf demir

Yusuf demir
@Yusufdemirxs
Bütün sırlarımı bilen bir yabancısın artık...
İyi Geceler :) Sevginin Şimdiki Özeti
Sevmek hissedilmekten geçerdi eskiden, Şimdi ise bir satır sözde geçen, Gözle görülen olmuş, Hissetmeler aldatılmış bir gözle, Gözlerse balıklama umuda dalmış... Ahmet Taş
Ahmet Taş Düşüncesi
Yusuf demir
Tebrikler ustaa😇
Reklam
Günaydın Oldu :) Sanırım Bir Tek Ben Değilim
Birçok insanın kafasını karıştırıyorum çünkü hüzünlü bir ruhum ve mutlu bir kişiliğim var. Korkunç derecede güvensiz hissetmekten inanılmaz derecede kendime güvenmeye geçebilirim, Çok seviyorum ama zaman zaman kalpsiz hissediyorum, Dışa dönük biriyim ama yalnız olmayı tercih ediyorum, aynı anda hem iyileşiyorum hem de acı çekiyorum 🎭☕️☺️
Ahmet Taş Düşüncesi
Yusuf demir
Adamın hası aslan abimm hep daha iyilere inşallah 👑❤️
yazmak için bir çok sebep biriktirmeye vesile olan bir güzellik daha.
Daha önce 16 Antoloji ve Yalnızlığın Ezgisi kitabımla edebiyat camiasına ilk adımımı atıp, sizlerle kavuşma fırsatı buldum. Nabzım eserimi de beğeninize sundum. Bu süreçte söylemek istediğim ne varsa; sizin de dertlerinizi, umutlarınızı, sevmelerinizi, kırılmalarınızı önemseyerek kalemim döndüğünce yazmaya çalıştım. Şiir, hangi dilde yazılmış olursa olsun aynı duyguyla kaleme alınır. İster amatörce ister profesyonelce yazılmış olsun aynı duyguyu hedefler, ‘kalplerimize’ hitap etmek için yazılır. Kalemin yazdığı sadece kelamdan ibaret değildir. Onlar bizim susmuş yanlarımızın lâv olmuş hareleridir. “Yüreğimden yüreğinize giden köprülerimdir, şiirlerim.” Ahmet Taş Almış olduğum yeni ödülüm. (Bu Başarı Bizim Başarımız Çok Teşekkür Ederim Kıymetli Okurlarım)
Ahmet Taş Düşüncesi
Yusuf demir
Tebrik ederim başarıların daim olsun abim benim seviliyorsun 💐
Okumak İçin Geç Kalmayın :) İyi Geceler..
Üzerimde yorgunluk var durgunluk hepsi hiçlikten, Hiçten öte bir yol olsaydı gidebilir miydim kendimden. Sırtımdaki ağrı ile, Ne kadar gidilir ki. Sahi kaç kilometre öteye koymuşlardır aydınlığı Bir cühelanın öz güveni bile kadar yokum, Varla yok arşında kaybolmuş özüm. İçimden atamadığım ama sığamadığım da bir şehir burası, Kayboldum, farkındayım ‘’Kendini bulmakla başlarmış yanmak Ve kendini ararken kaybolursun dedi bir şeyh.” Elimde bir ateş yangını var, Bana beni hissettirecektir diye saklıyorum. Ölü bir kelebek tutuyorum avuçlarımda, Artık açsam da parmaklarımı uçamaz biliyorum. Ölü bir kelebek uyutuyorum tırnağım kadar bile kalmadı erimekten, Tozları döküldü önce, Sonra ayakları kırıldı... Parça parça bir ölümü izledim her gün avuçlarımda. Donuk bir cesedden başkası değildi artık. Ama artık bırakmalı, Artık toprağına sarıp sarmalı bu ölüyü, Artık topraktan bir filiz büyütmeli Bir tırtıla anne olmalı acım. Artık bir tırtıla kelebek gözüyle bakmalıyım Ahmet Taş Nabzım
Ahmet Taş Düşüncesi
Yusuf demir
Yine dokundun yüreğimize yazarım 👏🏼
Huzurlu Pazarlar :) Gün Aydı
Yolculuk yaptığım bu süreçte, onur, gurur, heyecan ve takdir edilmek duygularını hissettiren, yazmak için bir çok sebep biriktirmeye vesile olan bir güzellik daha. 🏆👏🏻😇🦋 Ahmet Taş Nabzım Yalnızlığın Ezgisi
Ahmet Taş Düşüncesi
Yusuf demir
Başarılarınızın devamını diliyorum koca yürekli adam