Yusuf Savaş

Yaşayacağın en son saati düşün. Bırak sana karşı yapılmış hata yapıldığı yerde kalsın.
Reklam
Zira bir insan hata yaptığının bilincinde olmazsa,yaşamak için ne sebeb kalır geriye ?
Çok yakında her şeyi unutacaksın ,herkes de seni .
Beni bir tek şey kaygılandırıyor:İnsanın doğasının istemediği bir şeyi yapmak,ya da istemediĝi bir şekilde ,istemediği bir zamanda yapmak.
Gelecek için kaygılanma .Çünkü oraya vardığında, şimdi yararlandığın aynı akıl olacak yanında.
Reklam