Kitab hakkında şunları eklemek istiyorum, insanların değer yargıları, yaşayış biçimleri, maddi imkanları birbirinden farklı olduğu için yada kültürel olarak farklı hayat görüşleri oldukları için , insanlar aynı olaylara farklı tepkiler verebilmektedir ama bu durum özellikle sosyal medyanın hayatin büyük bir parçası haline geldiği bu zamanda bu tür farklılıklar önemli derecede azaldığını düşünüyorum. Kitaptaki olaysa kısaca annesi vefat eden bir adamın annesinin vefatına ilişkili yaşadığı duygu ve davranışların başkaları tarafından garipsenmesi ,tuhaf görünmesini konu alıyor