"Onlardan kimileriyle beraber olmak,insanı bunaltır ve ağırlık verir.Zira onlar doğru dürüst konuşmayı beceremezler ki,konuşmalarıyla sana faydalı olsunlar.Susmayıda bilmezler ki senin konuşmalarından istifade etsinler.Kendini tanımazlar ki kendi değerlerini tam olarak takdir edebilsinler.Konuştukları zaman, sözleri dinleyenlerin kalplerine balyoz gibi iner.Halbuki onlar kendi konuşmalarını çok beğenirler ve bundan mutluluk duyarlar.Konuştukları zaman ağızlarının ucuyla konuşurlar;ağızlarından bal aktığını düşünürler.Sustuklarında,ne omuzda nede yerde sürüklenerek taşınamayacak kadar büyük bir değirmenin yarısından daha fazla ağırlık ve sıkıntı verirler."