17 numara okuyorum kötü sonla bitiyor, ölüler konuşamaz okuyacağım kötü sonla bitiyor, siyah kuğu- ruh kadehi okuyorum kötü sonla bitiyor, sokak nöbetçileri 2 okuyorum kötü sonla bitiyor, anime izliyorum kötü sonla bitiyor... Hepsinin üst üste gelmesi dışında sorun yok :'' Bozuk olan psikolojimi yok etmeye calışıyorum sanırım
"Lal ellerini kaldırıp Bartu'ya işaret diliyle bir şeyler söylemek istediğinde Bartu başını çevirip onu dinlemek istemedi ve aslında en çaresiz olan da buydu. Konuşamıyordu, çığlık atamıyordu, kendini savunamıyordu ve Bartu başını çevirdiği anda aslında lal ebediyen sessizdi."
"İnsanlar bencildi. İnsanlar sadece kendini düşünürdü. İnsanlar gördükleri her kötülüğe başlarını çevirirlerdi.
Yolda bir kadının dayak yediğini gören ama aile arasına girmemek için karışmayan insanlara rastlayabilirdiniz.
Yolda şiddete uğrayan bir çocuk gören ama öylesine yürüyüp giden insanlar da görebilirdiniz.
Hatta vücutlarına başkasının dokunduğunu söyleyen çocukları dinlemeyen ebeveynler ve yabancılar da görebilirdiniz.
Ama bunlara duyarlı insanları görebilmeniz çok zordu."