''...Qoca acı-acı gülümseyerek dedi:
-Yazıq qız tehqir olundu. İvan, inan ki, onun da öz derdi var; men de başladım ona öz derdimden danışmağa... Men onun yarasını qanatdım. Deyirler ki, toxun acdan xeberi olmaz. Vanya, men de bunu elave edim ki, ac da acı her vaxt anlamaz. Di sağ ol!...''
''...Nataşa, belke de, onu ona göre sevmişdir ki,- bunu size nece izah edim?.. Belke de, yazığı geldiyi üçün sevmişdir... Alicenab insanlar yazığı geldikleri üçün de seve bilerler...''
''...Alyoşa özü düşünmeyi, mühakime yürütmeyi bacarmırdı, buna göre de onun evezine düşünenleri, hetta düşünmek isteyenleri sevirdi: Katya onu öz himayesine almışdı...''
''...Bes niye bu mene bele göründü? Niye axı, çoxdan mene ele gelir ki, sen mene, ata, öz oğluna baxan kimi baxmırsan, mene soyuq bir istehza ile, bir düşmen kimi baxırsan. Niye mene ele gelir ki, eger men senin yerinde olsaydım, öz oğluma, indi sen mene gülen kimi, heqaretle gülmezdim...''