Evettt yine bir Agatha Christie ve ben .
Gerçekten de yine yapmış yapacağını.
İlk okumaya başladığımda inanamadim dedim bunu Agatha Christie yazmış olamaz. Çok ama çok sıkıldım beni hiç soluk soluğa bırakmadı.
İşte küçük kız partide boğularak ölüyor ölmeden önce bir cinayete şahit olduğunu falan söylüyor.
İçimi daralttı desem yeridir sonra bı ara ama okumasam falan dedim , aksi 150 sayfa falan okudum bir ip ucu falanda yok tahmin edeyim .
Ondan sonra son 50 sayfam kaldı kendi kendime bu 50 sayfada en fazla ne olur, nasıl bir ters köşe yapabilirler. Çok kıral bir ters köşe olmuş tebrikler gerçekten.
Zaten şüphelendiğim bir kişi vardı böyle tuhaf davranan falan ama o kadını kırk yıl düşünsem aklıma gelmez yani (okursanız anlarsınız adam kim kadın kim)
Veeee favorim Miranda oldu çok tatlıydı o ya .
Ayrıca Hercule Poirot'un kafasının çalışma şeklini sevdim.
Agatha Christie güvenin ve okuyun
İyiii okumalarrrrr (◠‿◕)
Kuş uçmaz, kervan geçmez bir yerdesin .
Su olsan kimse içmez,
Yol olsan kimse geçmez,
Elin adamı ne anlar senden?
Çıkarsın bir dağ başına,
Bir ağaç bulursun
Tellersin pullarsın
Gelin eylersin.
Bir de bulutları görürsün, bir de bulutları görürsün
Bir de bulutları görürsün
Köpürmüş gelen bulutları
Başka ne gelir elden?
Çın çın ötüyor yüreğimin kökünde şu dünyanın ıssızlığı
Tanrı kimseye başına vermesin böyle bir yanlızlığı.
Zülfü Livaneli