Canım ...
Hepimiz birer pergeliz .
Şayet bir avuç soru varsa ortada ,doğru yanıtlari bulup ,çıkarmamız gereken dersleri cikarincaya dek kendimizi tekrar etmeye ,kendi etrafimizda çemberler cizmeye devam edeceğiz.
Belki de bu yüzdendir midemizin sık sık bulanmasi..
ezelrozmanaz