Ilk 150 sayfayı biraz sıkılarak okudum ama sonra kitap birden açıldı. Bir kız çocuğunun yetişkinlerin dünyasını, garip kurallarını ve babasını anlama gayretlerini anlatıyor bence bu kitap. Kendimi yetişkinlere değil de o küçük kıza yakın hissettim. Çocuklardan oluşmuş bir mahkeme jürisi fikrine hak verdim, onların yetişkinler gibi önyargıları yok. Adalete daha yakınlar.
Hukukçu Baba Atticus'un olgunluğuna hayret ettim, şapka çıkardım. "Adalet topaldır ağır yürür ama er geç ulaşacağı yere varır" sözünü hatırladım. Çok beğendim öyküyü ve mesajını.