Betül Yıldırım

Betül Yıldırım
@Z_btlyldrm
İnsan olan yerlerim çok ağrıyor.
İnsan ve Duygular
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Beni her gün sulara daldırırlar sonra da derler ki: “sakın ha ıslanma…”
Hayat ve İnsan
Ne güzel demiş Canfeza; 7 milyar insan toplanmışız bir yerde yiyip bitiriyoruz şekerden bir gezegeni..
Düşünce
Azalarak bitti bazı şeyler.Aniden olmadı; göz göre göre, gözümün önünde oldu. Bittiğini yavaş yavaş hissettim. Bitmesin diye çabaladım biraz, bir yerden sonra benim de gücüm bitti. Dermanım kalmadı mücadeleye. Kimse suçlu değil. Herkes biraz hatalı ama kimse suçlu değil. Ben de.
İnsan ve Duygular