70 bin yıl önce homo sapiens hala afrikanin bir köşesinde kendi işiyle meşkul olan önemsiz bir hayvandır .ilerleyen bin yıllarda kendisini tüm gezegenin efendisi ve ekosistemin baş belasına çevirecek dönüşümü gerçekleştirdi. Bugün ise bir tanrı haline gelmenin,sadece ebedi gençliğin değil ,yaratmak ve yok etmek gibi ilahi beceriler de ele geçirmenin arifesinde .
Maalesef Sapîens rejimi şu ana kadar gurur duyabilecegimiz çok fazla şey uretmedi.