Narîn

Narîn
@Zagrostaki_Pezkovi
Berxwedan Jîyane.!
Fakat ben size aşkı anlatmak istiyorum çünkü bir yerde aşk varsa orada umut da vardır. Başka nasıl ayakta kalabilir insan?
Sayfa 10·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"korkma bağır Olmadı hızır'ı çağır Kayyumu görevden almışlar Hızır sensin be güzelim."
Sayfa 25·Kitabı okuyor
İyilerin yüzü suyu hürmetine dönüyor Dünya.
Sayfa 15·Kitabı okuyor
Kadınlar bu kadar cesur olmak zorunda mı? İnandığı gibi, tavizsiz yaşayabilmek, inançları uğruna ucunda ölüm bile olsa her şeyi yapabilmek...
Sayfa 14·Kitabı okuyor
Bırakın yıkılsın kapitalizm.