İnsan ömür boyu sevilmeyi bekler. Sever karşılık alamaz. Bekler bekler tekrar açılır. Gider aşkını ortaya koyar. İşte, o aşk koyduğu yerden düşer; alır tekrar koyar, düşer, alır tekrar koyar düşer. Öyle ya işte insan bundan usandığı için; emeğinin, sevgisinin karşılığını alamadığı için, ne kadar yükseğe çıkmak istese de düştüğü için sevmeyi bırakır ve böylece tecrübelenir...