Zahide tepeli

Zahide tepeli
@Zahidetopal
Her neyse; ben şu atasözünün dediğini yapıyorum: "Kimse seni övmezsse sen kendini öv
Reklam
Hiçbir şey bilmemek, ah ne mutlu bir yaşam! ''
Savaş söz konusu oldu mu... Hiçbir masraftan ve zahmetten kaçınmazlar, Hiçbir sakınca önemli değildir onlar için; ister hukuk, din isterse barış çiğnensin, hatta insanlık batsın, umurlarında olmaz
Reklam