Zahide tepeli

Zahide tepeli
@Zahidetopal
Tanrı yardımcım olsun, galiba sana âşık oldum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kabil hakkında'ki şu şiir bütün gün beynimde çınlayıp duruyordu. ....................Saib-i Tebrizi.... Bu kentin ne çatılarını ışıldatan ayları sayabilirsin.. Ne de duvarların gerisine gizlenen!! BİN MUHTEŞEM GÜNEŞİ ....
. Kişinin söyleyecek fazla sözü yoksa, susması evladır. .
Bazen...bana dünyada sahip olduğum tek şey senmişsin gibi geliyor.