Ayşe Deveer

Ayşe Deveer
@Zahmin
Kayıplarımızın hepsini kazanca dönüştüren simyadır "infak".
Reklam
"O kadar da kötü değil," dedi Pavel, yumuşak ve nazik bir sesle. "Olduğundan fazla acı verdiğini düşünerek daha da kötüleşmesine neden olma."
İncinmez miydi yüreği, yoksa incinmenin acısını bildiğinden mi incitmek istemezdi?