"...Nefretin söz konusu olduğu durumlarda, kadınlar erkeklerden daha tehlikelidir; çünkü, birincisi, kadınlarda düşmanlık duyguları bir kez uyandı mı hiçbir adalet kaygısı tarafından dizginlenmezler, tersine nefretlerinin hiçbir müdahale olmaksızın nihai sınırlarına kadar kabarmasına izin verirler...
Onların hançer keskinliğindeki zekâsı bu amaca mükemmel biçimde hizmet eder. Oysa erkekler yaralan gördüğünde geri çekilirler bağışlayıcı ve uzlaşıcıdırlar..."