Zana

Zana
@Zanacakir
Beni değiştiğin dünya telaşları seni çok yorsun isterim..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Belki şu an hayatımda yoksun ama ben hâlâ birşeyleri sana anlatacakmış gibi biriktiriyorum. güçsüzlüğünü hiç bir zaman belli etme dedin diye gözyaşlarımı saklıyorum.simdi yanımda olsaydın ne kadar mutlu olurduk diye düşünüyorum.ama artık yoksun ve hiçbir zamanda geri dönemiyeceksin...senin sevineceğin birşeyi sana anlatamamak,her istediğimde yanına koşa koşa gelememek, üzgün olduğumda sana anlatamamak sen gülümsediğinde göz bebeklerinin parladığını görememek,berber sohbet edip,dizinde uyuya kalamamak , kısacası artık beraber olamamak,beni her geçen saniye daha çok yıpratıyor Yusuf'um..
Baba namazdan gelipte el öptürmeyince, Bayram başlamıyormuş. Şimdi bu bayram nasıl başlasın söyler misin baba..
Güzel bir şey olunca sana anlatamayışım beni her seferinde sırtımdan bıçaklıyor baba..