📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Insan hic geçmeyeceğini sandığı o anların, günlerin, acilarin geçtiğini anladığında keşke bu acısızlığı kutlasa, kutsasa... Oysa o acı geçip gittiğinde artık o kadar önemsiz bir hale gelmiş oluyor ki,
"Yaşasın, artık yerinde yok!" demek delilik gibi gelebiliyor ilk başlarda. Sonra her yeni sıkıntı kapıyı çalıp acının varlığın bir kez daha anımsattığında insan tadını çıkaramadığı kaygısızlık, sıradanlık için yanıp kavruluyor. Midenin varlığını miden ağrımadan hissetmezsin, derler ya, işler bozulduğunda anlarsın ne kadar önemli bir organın olduğunu….
Yasarken canimizi acitanlar, üzerinden zaman geçince nasil da kolay yazılır, anlatılır olmuş.
Gülümseyerek anabildiklerimiz en değerli anıları bırakanlarmış daima.
Genclik...
Zamanin ağır ve uzun uykusuyla buruşan ipek bir çarşaf. Bu yüzden,aynaya baktığımda şimdi gördüğüm, vaktiyle pürüzsüz bir suretin kırık, buruk, yorgun yansıması sadece. Gençlik hikâyemiz degil kırık olan, bizdeki anısı