“Zavallı küçük yavrum, bu ne büyük talihsizlik, bu ne büyük acıdır ki ilk Çığlığın annene bir veda oldu!!
Hayat büsbütün yetmedi, küçük bir tomurcuk kaldı.
Küçük yıldızım benim elveda! Gidiyorsun demek… Elveda Aliman, sana mutluluk diliyorum…“ Çobana da bağırıyordum. ““Ey Sen genç adam ona iyi bak gelinimi incitme yoksa sana lanetler okurum!“