Kitap güzel lakin apeteizm e çokça fazla yer vermesi beni biraz rahatsız etti ama genel olarak insanın sorumluluk sahibi olmasını meditasyonu övmesi güzel. En can alıcı yeri ise zihin abartır düşüncesiydi en çok bu yazıyı sevdim sırf bu yazı için bence okunabilir Osho
Eğer saygı duyar, varoluşunuza tekrar bakıp onun derinliklerine iyice dalarsanız, kendinizi nerede kaybedip egonuzu
kazanmaya başladığınızı da anlarsınız. O an bir aydınlanma olacaktır çünkü bir kez egonun ne olduğunu anladığınız da, iş bitmiş olur.