Kitabı gerçekten niye bu kadar övdüler asla anlayamadım. Çok zor bitirdim kitabı. Sürekli ölüm sürekli ölüm ben bu kitaptan ne anladım. Bazı şeyler dozunda güzel gerçekçilikten uzaklaşmış bir kitap. Hayatta iyi şeylerde olur kötüde hep iyi hep iyi olmaz yada hep kötü hep kötü bu ona bir örnektir.