Gerçekten fazlasıyla kadınlara şiddet içeren bölümler var. Kadınlar aciz, hiç birşey yapamayan, bunca yapılanlara rağmen aşık olan; Erkekler ise acımasız, adi, şerefsiz, bir o kadar suç işlemelerine rağmen ceza almayan kişiler olarak gösterilmiş. Böyle gösterilmesi gerçekten çok kötü. Konusu berbat! Erkeklerin kadınları tecavüz ettiği, şiddet uyguladığı ve kızında sesini çıkarmadığı üstüne üstlük o adama aşık olması gerçekten berbat ötesi. Hem erkekler hem kadınlar böyle gösterilmemeli!! Evet bazı şerefsiz erkekler veya kadınlar olabilir fakat genelleme olarak bu böylesine sanki normalmiş gibi yansıtmak gerçekten kötü....