Kadın olsaydınız , hiçbir şey düzeltmeyen , ama her şeyi düzeltikleri sanılan özenlere konu olduğunu gördükçe ,gururlu bir ruhun nasıl tiksintiyle karışık hüzünlere kapıldığınını anlardınız. Birkac gün , pohpohlanacağım , yapılan haksızlık bağışlattırılmak istenecek. O zaman en akla uymaz istekleri bile kabul ettirebilirim. Bu düşüş , her şeyin unutulduğuna inanıldığı gün sona eren bu okşayışlar ,beni alçaltıyor. Efendisinin iyiliklerini yalnız onun kusurlarına borçlu olmak...