Bugün gerçekleştirdiğim bir koçluk görüşmesinde; hizmeti alan kişi bana bir söz nakletti. Söz emekli bir psikiyatriste ait. İlacı bırakmasını istediği hastasına;
'Senin ruhun değil, duyguların hasta' demiş...
Toplum olarak düşündüğümde de ruhumuz değil gerçekten duygularımızın hasta olduğunu söylemek istiyorum bende. O yüzden duygularımızı hasta edenlere gerekli mesafeyi koyarak kendimizi kısır bir döngüye hapsetmekten kurtaralım.
Duygularınızın şifa bulması dileğiyle 🫰