Hayatımda ilk defa mitoloji okudum bence kitap o kadar sürükleyici değil vede sıkıcı bide olaydan olaya atlanıyordu genel olarak ama o kadar da kötü oldugunu söyleyemem
Keçi ÇocukÖzgür Balpınar · Kronik Kitap · 202552 okunma
Kitabın sonu çok duygusaldı Alex ile lolanın kardeşlikleri çok tatlı ama bazı kısımlar karışık bence bayadır fantastik okumamıstım bence gayet güzel gitti ama ben yine bazı şeyleri anlamdıramadım onun haricinde kitabın son sayfalarında okur rehberi terim ve kavramlar ile ilgili notlar yer alıyo çok hosuma gitti
LolaKarla Arenas Valenti · Genç Timaş Yayınları · 20266 okunma
Kitap çok tatlı bi kitap kedileride çok sevdiğim için kitap özellikle ilgimi çekti sonuda mutlu bitti ama keşke son safyada dex’e yer verilseydi onu çok merak ettim bide fiona ve mariamın arkadaslıgınıda çok merak ettim keşke ele alınsaydı onun harici kitap içimi ısıtan bi kitap oldu
Bu kitabı bugün bitirdim ama gerçekten bu kitabın bazı kısımları sıkıcıydı çünkü gereksiz uzatılmıstı ve aklımda o kadar soru işareti var ki mahsima cihan hatun mama hatunu kurtardımı Aybüke hatunla adını unuttdugum diğer hatunlar kaçabildimi yada evlenmediler mi bu sorunun cevabı kitapta yok 2 kitabı var zannettim ama o da yok yarım kalmış gibi duruyor ama büyük ihtimalle 2. Kitabı çıkacak her ne olursa olsun bu kitabı sevemedim diyemem ama çok sevdimde diyemem ortasındayım
Kitabı tek oturusta bitirdim akıp gitti karakterleri gerçekten güzel yazmışlar ama çok fazla spoiler yediğim için biraz tadı kaçtı o kadar ama genel olarak gerçekten beğendiğim gizemli bi polisiye kitabıydı zaten bu yazarın polisiye kitaplarını çok begeniyorum