"Gençlik bilseydi, ihityarlık yapabilseydi" derlermiş. Ne doğru söz. İnsan yaşla hakikate eriyor ama, onu kullanmak, ona göre yaşamak gücünü kaybettikten sonra...
Koy, mehtap âlemlerin yine o mehtap âlemleri, zevk ve sefalar yine o zevk ve sefalar olsun. Benim şarkım söylenip bittikten sonra bütün bunların ne hükmü var?