Can yücel diyor ya: 'gitmek gerekir bazen. fazla yormadan, daha çok bıktırmadan eğer vaktiyse ardına bile dönüp bakmadan.' bu sözün üstüne söylenebilecek en güzel sözü oğuz atay da buldum: 'gitmek çözüm değil de, insan kaçmanın başka türlüsünü bilmiyor ki'