Şubat ayı kısaydı ama tarihimizin en uzun gecesini yaşadık.
Bir yıl geçti, ancak acılar hâlâ taze , anılar hâlâ keskin.
Kaybettiklerimizi düşündükçe, içimizde bir hüzün, bir boşluk hissediyoruz.
Her biri bir hayat, bir aile, bir umut ve bir gelecek taşıyordu. Birbirimizin kıymetini bilelim ansızın ayrılacağız birbirimizden çünkü ölümün saati yok…🥀🖤🥀🖤