Ancak gerçekçi olmayan aşklarda seven benliğini sevilende erittikten bir süre sonra ona düşmanlık da besleyebilir. Bu problemin kaynağı aşık olan kişinin karşısındakini değil idealize ettiği bir kimliği yani zihninde tasarladığı "onu" sevmesidir. Fakat sevdiğiyle yakınlaştığında onun idealindeki insan olmadığını görerek hayal kırıklığına uğramaktadır ki, sonuçta nefret yaşanabilir.
Kadınlar beraber yaşadıkları erkeklerin bir yandan olgun ve beyefendi olmasını isterken diğer yandan da içlerinde yaramaz bir çocuk taşımasını beklerler.