Zehra

Zehra
@Zehrokee
Hiç bir zaman kendini yalnız hissetme bir tanem ve bu çivisi çıkmış dünyada bir başımayım deme ne olur. Gülümse senin kalbin bu asrın dengi değil.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bana inanmıyorsan bu benim değil, senin ayıbındır.
İnsanoğlu aptal değilse bile korkunç derecede nankördür...
"Kalbindeki güzelliği gözlerine vermişler sanki..." ♥️💫
Kirleniyoruz, acımız bile duru değil...
Sayfa 19