Birkaç ay önce güzel ve zevkime hitap eden bir kitap okudum şimdi ise hiçbirşey okuyamıyorum. Yaklaşık 4 tane kitabı okumaya çalışıp 2 3 sayfa okuyup geri bıraktım. Daha fazla kitap okumak istiyorum. 15 yaşındayım ve geleceğe yatırım yapmam gerekiyor bemse zamanımı tüm gün ekran başında geçiriyorum bu durumdan gerçekten mutsuzum fakat önüne de geçemiyorum😔