zehra

zehra
@Zehrqw

zehra

, bir kitabı okumaya başladı
Filibeli Ahmed Hilmi
8.5/10 · 22,4bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birkaç ay önce güzel ve zevkime hitap eden bir kitap okudum şimdi ise hiçbirşey okuyamıyorum. Yaklaşık 4 tane kitabı okumaya çalışıp 2 3 sayfa okuyup geri bıraktım. Daha fazla kitap okumak istiyorum. 15 yaşındayım ve geleceğe yatırım yapmam gerekiyor bemse zamanımı tüm gün ekran başında geçiriyorum bu durumdan gerçekten mutsuzum fakat önüne de geçemiyorum😔

zehra

, bir kitap okudu
10/10
·524 syf.·
Beğendi
·
2026 2. kitabı