zek

Evet kitap okumak insanı pek çok açıdan geliştiriyor. Ufkunu açıp, sahip olduğu at gözlüklerini çıkartmasını sağlıyor. Ama bunun yanında hayatın içindeki uygulamalar da çok önemli. 100 tane kitap okumuş lakin 10 kelimeyi yan yana getiremeyen bir insan olmak çok üzücü olabilir. Hem ülke hem de bireysel açıdan.
Eğitim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir durumun kötü olması ve tepki göstermemiz için illa ki ucunun bize dokunması mı gerekir?
1000Kitap
Sanırım kitapları ezbere konuşan insanlardan olmamak için okuyorum. Düşüncelerimi ifade ederken kendime özgü bir üslup kullanabilmem için çabalıyorum. Keşke herkes böyle yapsa.
1000Kitap