Karanlık.sis

Karanlık.sis
@Zelal_01
𝑠𝑒𝑛 𝑘𝑒𝑙𝑖𝑚𝑒𝑙𝑒𝑟𝑖𝑛 𝑧𝑖𝑦𝑎𝑛 𝑜𝑙𝑚𝑢ş ℎ𝑎𝑙𝑖𝑠𝑖𝑛... 𝑠𝑢𝑓𝑟í, 𝑎𝑝𝑟𝑒𝑛𝑑í, 𝑐𝑎𝑚𝑏𝑖é
4\3
Ağrı
175 okur puanı
Ağustos 2025 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Sanki ben öldüm ama o gömüldü... Öyle bir histi işte.
Sayfa 13·Kitabı okuyor
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ama okul kitaplarında acılarla nasıl baş edeceğimiz yazmazdı.
Sayfa 13·Kitabı okuyor
Alıntı

Karanlık.sis

, bir kitabı okumaya başladı
Leman Veli
8/10 · 244 okunma

Karanlık.sis

, bir kitap okudu
Puan vermedi·416 syf.·
20 saatte okudu
·
2026 82. kitabı
Leman Veli
8.3/10 · 619 okunma
ölürken bile mutlu olabilir miydi bir insan? Şehitler çok mutluydu, çok gururluydu. Belki de ölmedikleri içindir bu.
Sayfa 401·Kitabı okudu
Alıntı